ID: 9497
Advertentie ID: #9497 is verwijderd van uw verlanglijst.
Customer Service Manager Utrecht/Rotterdam
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Dit productie- en groothandelsbedrijf is een familiebedrijf met een no-nonsens mentaliteit. Het betreft een goed georganiseerde omgeving met gespecialiseerde en gepassioneerde medewerkers.
Functieomschrijving
Omschrijf jij jezelf als een energiek persoon met leidinggevende capaciteiten en weet jij medewerkers te coachen en te motiveren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een gerenommeerde productie- en groothandelsorganisatie in reinigings- en beschermingsmiddelen in regio Utrecht zijn wij op zoek naar een enthousiaste Customer Service Manager. Naast het leiding geven, werk je ook inhoudelijk mee met het team. Je hebt de verantwoordelijkheid over een team van 25 Customer Service Medewerkers verdeeld over twee vestigingen. Dit houdt in dat je op beide vestigingen in Utrecht en Rotterdam te vinden bent.
Hoe ziet het takenpakket eruit?
Binnen deze functie rapporteer je aan de Manager Sales
Functie-eisen
Voldoe jij aan de onderstaande gestelde eisen?
Arbeidsvoorwaarden
Wat krijg je daarvoor terug?
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 0030000198
Dit productie- en groothandelsbedrijf is een familiebedrijf met een no-nonsens mentaliteit. Het betreft een goed georganiseerde omgeving met gespecialiseerde en gepassioneerde medewerkers.
Functieomschrijving
Omschrijf jij jezelf als een energiek persoon met leidinggevende capaciteiten en weet jij medewerkers te coachen en te motiveren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een gerenommeerde productie- en groothandelsorganisatie in reinigings- en beschermingsmiddelen in regio Utrecht zijn wij op zoek naar een enthousiaste Customer Service Manager. Naast het leiding geven, werk je ook inhoudelijk mee met het team. Je hebt de verantwoordelijkheid over een team van 25 Customer Service Medewerkers verdeeld over twee vestigingen. Dit houdt in dat je op beide vestigingen in Utrecht en Rotterdam te vinden bent.
Hoe ziet het takenpakket eruit?
- Je coacht en motiveert medewerkers en weet het team naar een hoger level te tillen
- Je zorgt voor een optimale bezetting binnen de twee vestigingen
- Je bent verantwoordelijk dat afspraken naar de klant nagekomen worden
- Je bent de verbindende schakel tussen de buitendienst, logistiek en technical support
- Het bouwen van een ijzersterke relatie met de klant
Binnen deze functie rapporteer je aan de Manager Sales
Functie-eisen
Voldoe jij aan de onderstaande gestelde eisen?
- Je beschikt over HBO-werk en denkniveau
- 3 jaar aantoonbare en relevante werkervaring binnen een soortgelijke functie
- Affiniteit met reinigings- en beschermingsmiddelen en bereid hierover je kennis te verbreden
- Zeer goede communicatieve vaardigheden en een servicegerichte- commerciële instelling
- Je beschikt over leidinggevende capaciteiten
- In je werkwijze vind je het van belang dat kwaliteit gewaarborgd wordt en je stelt je graag multi-inzetbaar op binnen je team
- Je bent in staat zowel zelfstandig als in teamverband te functioneren
Arbeidsvoorwaarden
Wat krijg je daarvoor terug?
- Salaris tussen de € 2.700,- en € 3.200,- bruto, afhankelijk van opleiding en ervaring
- Een auto of bestelbus van de zaak
- Je komt te werken in een moderne internationale organisatie
- Er wordt flexibiliteit van je verlangd, de standaard werktijden zijn van 08.00 tot 17.00 uur
- Je komt te werken binnen een proactief en ervaren team van 25 medewerkers
- De functie staat open voor de langere termijn binnen de organisatie
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 0030000198