ID: 9250
Advertentie ID: #9250 is verwijderd van uw verlanglijst.
Klantmanager Inkomen
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Centraal bij Maandag® staan plezier in het werk, professionaliteit en inzet. Niet voor niets heten we Maandag®. Die dag staat symbool voor een frisse start van de week. Begrippen die de cultuur typeren zijn: zelfstandig, initiatiefrijk en een tikje brutaal. Professionals die door ons worden bemiddeld passen in deze cultuur. Maandag® stelt zich dan ook op als gelijkwaardige partner en loopbaanadviseur.
Functiebeschrijving
Kick jij erop om moeilijke besluiten te nemen en voel jij je helemaal thuis in de sociale wet- en regelgeving, waarbij de klant altijd centraal staat? Dan ben jij wellicht de Klantmanager Inkomen ter uitbreiding van ons vaste team voor Maandag® in Leeuwarden!
Als Klantmanager Inkomen bij Maandag® handel je aanvragen, mutaties en bijvoorbeeld fraudeonderzoeken in het kader van de WWB af. Je brengt zelfstandig rapportages en adviezen uit over de rechtmatigheid van uitkeringen van cliënten en hebt daarvoor persoonlijk contact met je klanten door middel van intake- en voorlichtingsgesprekken. Het is jouw doel om te bepalen of jouw klanten recht hebben op een uitkering of andere voorziening. Jij helpt de burger vooruit!
In deze functie als Klantmanager Inkomen bij Maandag® komen jouw sterke punten helemaal tot hun recht. Je weet de klanten aan te spreken op houding en gedrag en denkt vanuit mogelijkheden. Dat vraagt een open persoonlijkheid en zeer goede coachende vaardigheden waarbij je uitmuntende sociale en contactuele vaardigheden hebt. Je hebt een grote mate van accuratesse en zelfstandigheid en je bent klantgericht, resultaatgericht en hebt natuurlijk plezier in werken.
Functie-eisen
Kick jij erop om moeilijke besluiten te nemen en voel jij je helemaal thuis in de sociale wet- en regelgeving, waarbij de klant altijd centraal staat? Dan ben jij wellicht de Klantmanager Inkomen ter uitbreiding van ons vaste team voor Maandag® in Leeuwarden!
Als Klantmanager Inkomen bij Maandag® handel je aanvragen, mutaties en bijvoorbeeld fraudeonderzoeken in het kader van de WWB af. Je brengt zelfstandig rapportages en adviezen uit over de rechtmatigheid van uitkeringen van cliënten en hebt daarvoor persoonlijk contact met je klanten door middel van intake- en voorlichtingsgesprekken. Het is jouw doel om te bepalen of jouw klanten recht hebben op een uitkering of andere voorziening. Jij helpt de burger vooruit!
In deze functie als Klantmanager Inkomen bij Maandag® komen jouw sterke punten helemaal tot hun recht. Je weet de klanten aan te spreken op houding en gedrag en denkt vanuit mogelijkheden. Dat vraagt een open persoonlijkheid en zeer goede coachende vaardigheden waarbij je uitmuntende sociale en contactuele vaardigheden hebt. Je hebt een grote mate van accuratesse en zelfstandigheid en je bent klantgericht, resultaatgericht en hebt natuurlijk plezier in werken.
Arbeidsvoorwaarden
Maandag® detacheert hoger opgeleide professionals binnen de non-profit sector. Dit doen we in de gezondheidszorg, in het onderwijs en binnen de overheid. Bij Maandag® zijn persoonlijke wensen op het gebied van arbeidsvoorwaarden vanzelfsprekend. In een passend werkklimaat functioneer je per slot van rekening het best en kom je sneller vooruit. Kortom: passende en goede arbeidsvoorwaarden stemmen onze opdrachtgevers en professionals tevreden. Binnen de gegeven marges geef je zelf de werkrelatie aan die het beste bij jou past, waaronder de arbeidsvorm. Je hebt bij ons de mogelijkheid van een periodecontract, een vast dienstverband of een projectgebonden contract. De mogelijkheden en arbeidsvoorwaarden bespreek je met je recruiter. Voor alle contractvormen geldt een passende honorering.
Meer informatie
Ben je geïnteresseerd in deze functie? Solliciteer dan direct door op de button te klikken, of neem voor meer informatie contact op met Maandag®: +31 587 501 515