ID: 6290
Advertentie ID: #6290 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Stoere D pony te koop
€2.850,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hierbij bied ik met pijn in mijn hart mijn mooie D pony te koop aan.
Kenzo is 1.46 officieel gemeten. Hij is 6 jaar en zeer lief tijdens poetsen, opzadelen en opstappen. Het is een heerlijke knuffelpony.
Hij is een zeer voorwaartse pony tijdens het rijden, die graag voor je werkt, maar daarom voor een ervaren ruiter is! Hij is soms schrikkerig, maar dat wordt al steeds minder.
Hij kan heel mooi springen en netjes dressuur lopen. Ik ben B gestart met hem en dat pakt hij goed op. Hij is niet onder de indruk van enge hindernissen. Ook heb ik cross met hem gereden. Dat doet hij ook heel goed.
Ik ga twee keer per week naar les waarvan een keer springen en een keer dressuur. Het is belangrijk dat hij een stal en weidegang krijgt en niet alleen komt te staan.
Ik doe mijn pony weg omdat ik over ga naar een e pony en ik mijn pony moet delen met mijn zusje van 11 waar hij te pittig voor is.
Kenzo is trailermak, heeft geen stalgebreken, is recentelijk geënt, ontwormt, bekapt en bij de tandarts geweest. Hij is verkeersmak en vindt buitenritten geweldig, en kan hij prima zonder soortgenoot.
Handelaren en maneges hoeven niet te reageren.
Voor informatie kunt u bellen/ appen met 06-51327962
Kenzo is 1.46 officieel gemeten. Hij is 6 jaar en zeer lief tijdens poetsen, opzadelen en opstappen. Het is een heerlijke knuffelpony.
Hij is een zeer voorwaartse pony tijdens het rijden, die graag voor je werkt, maar daarom voor een ervaren ruiter is! Hij is soms schrikkerig, maar dat wordt al steeds minder.
Hij kan heel mooi springen en netjes dressuur lopen. Ik ben B gestart met hem en dat pakt hij goed op. Hij is niet onder de indruk van enge hindernissen. Ook heb ik cross met hem gereden. Dat doet hij ook heel goed.
Ik ga twee keer per week naar les waarvan een keer springen en een keer dressuur. Het is belangrijk dat hij een stal en weidegang krijgt en niet alleen komt te staan.
Ik doe mijn pony weg omdat ik over ga naar een e pony en ik mijn pony moet delen met mijn zusje van 11 waar hij te pittig voor is.
Kenzo is trailermak, heeft geen stalgebreken, is recentelijk geënt, ontwormt, bekapt en bij de tandarts geweest. Hij is verkeersmak en vindt buitenritten geweldig, en kan hij prima zonder soortgenoot.
Handelaren en maneges hoeven niet te reageren.
Voor informatie kunt u bellen/ appen met 06-51327962