ID: 6193
Advertentie ID: #6193 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #27972 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Peugeot Bipper - 2e eigenaar - betrouwbaar - zuinig
€4.600,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Betrouwbare Mooie Peugeot Bipper
Tweede eigenaar, eerste eigenaar was een bloemenwinkel die er ook netjes op was.
Deze leuke, fijne bestelbus gaat de verkoop in in verband met aanschaf van een grotere bus.
Er is nooit bezuinigd op de auto, voor de winter de accu nog vervangen.
Bij deze bus is het bekende kwaaltje (het knoepen) met sturen ook bij deze opgelost (afgelopen zomer) en voorzien van nieuwe lagers.
Verder loopt de auto goed, schakelt fijn, stuurt fijn, trekt lekker op, maakt geen gekke motorgeluiden, oliepijl stabiel, koelvloeistofpijl stabiel, airco afgelopen jaar opnieuw gevuld, ruitenwissers in orde. Gewoon een fijn busje! (Deze auto is niet gewassen op de foto's, aangezien het 's avonds op dit moment vriest en ik dit wil beperken, op de laatste foto is hij wel gewassen te zien.).
De auto heeft een dicht dashboardkastje (soms is het maar een bakje), voorzien van alarm, lichtmetalen velgen, speciale teepee bumper, mistlampen (dat ook niet altijd is), roofrails, een schuifdeur en telefoonvoorbereiding/carkit (dat ook op zeer weinig modellen is), er zitten twee achterruiten in. Daarbij zit aan de bijrijderskant een stoel die je naar onder kan inklappen en kan laten zakken. Zodat je een werkplateau erbij krijg, OF dat je extra ruimte krijg langs je (voor nog meer mee te nemen) super handig.
Het is een busje waar ik zelf lang op zoek naar ben geweest, ik heb er veel gezien maar zelde in een goede staat als deze en met weinig eigenaren.
Auto staat te koop omdat ik een vw transporter wil aanschaffen.
Kilometerstand is ook netjes te noemen, met
Nationale Auto Pas.
Kilomterstand loopt op, er wordt nog mee gereden. Er zitten tevens twee klapsleutels bij (dus niet zoals gebruikelijk 1 standaard- en 1 klapsleutel)
Zoek je een betrouwbare fijne bus, die in onderhoud, in de wegenbelasting en verzekering zeer voordelig is dan is dit zeker een aanrader.
Prijs is excl btw
Particulieren die deze auto willen aanschaffen kunnen zich natuurlijk ook melden.
Al met al; zoek je een betrouwbare bedrijfsbus waar je jaren plezier mee gaat hebben en ook nog eens een mooie uitstraling heeft dan is dit zeker een toppertje om aan te schaffen.
Let op: auto is vanaf nu stickervrij
Tweede eigenaar, eerste eigenaar was een bloemenwinkel die er ook netjes op was.
Deze leuke, fijne bestelbus gaat de verkoop in in verband met aanschaf van een grotere bus.
Er is nooit bezuinigd op de auto, voor de winter de accu nog vervangen.
Bij deze bus is het bekende kwaaltje (het knoepen) met sturen ook bij deze opgelost (afgelopen zomer) en voorzien van nieuwe lagers.
Verder loopt de auto goed, schakelt fijn, stuurt fijn, trekt lekker op, maakt geen gekke motorgeluiden, oliepijl stabiel, koelvloeistofpijl stabiel, airco afgelopen jaar opnieuw gevuld, ruitenwissers in orde. Gewoon een fijn busje! (Deze auto is niet gewassen op de foto's, aangezien het 's avonds op dit moment vriest en ik dit wil beperken, op de laatste foto is hij wel gewassen te zien.).
De auto heeft een dicht dashboardkastje (soms is het maar een bakje), voorzien van alarm, lichtmetalen velgen, speciale teepee bumper, mistlampen (dat ook niet altijd is), roofrails, een schuifdeur en telefoonvoorbereiding/carkit (dat ook op zeer weinig modellen is), er zitten twee achterruiten in. Daarbij zit aan de bijrijderskant een stoel die je naar onder kan inklappen en kan laten zakken. Zodat je een werkplateau erbij krijg, OF dat je extra ruimte krijg langs je (voor nog meer mee te nemen) super handig.
Het is een busje waar ik zelf lang op zoek naar ben geweest, ik heb er veel gezien maar zelde in een goede staat als deze en met weinig eigenaren.
Auto staat te koop omdat ik een vw transporter wil aanschaffen.
Kilometerstand is ook netjes te noemen, met
Nationale Auto Pas.
Kilomterstand loopt op, er wordt nog mee gereden. Er zitten tevens twee klapsleutels bij (dus niet zoals gebruikelijk 1 standaard- en 1 klapsleutel)
Zoek je een betrouwbare fijne bus, die in onderhoud, in de wegenbelasting en verzekering zeer voordelig is dan is dit zeker een aanrader.
Prijs is excl btw
Particulieren die deze auto willen aanschaffen kunnen zich natuurlijk ook melden.
Al met al; zoek je een betrouwbare bedrijfsbus waar je jaren plezier mee gaat hebben en ook nog eens een mooie uitstraling heeft dan is dit zeker een toppertje om aan te schaffen.
Let op: auto is vanaf nu stickervrij