ID: 13824
Gstar staq 3D mid skinny zwart, nieuw! 26 / 32
€3,80
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hele gave nieuwe zwarte Gstar spijkerbroek. De broek voor mij is te lang, ik heb me helaas over laten halen.. 1 keer gedragen.
Was een dure broek, €139,95. Maat: 26/32.
De kleur is echt pikzwart! Zoals de laatste 3 fotos. Op sommige fotos lijkt het meer grijs.
Kom gerust kijken/passen!
Verzenden:
PostNL €3,80 met t&t.
Was een dure broek, €139,95. Maat: 26/32.
De kleur is echt pikzwart! Zoals de laatste 3 fotos. Op sommige fotos lijkt het meer grijs.
Kom gerust kijken/passen!
Verzenden:
PostNL €3,80 met t&t.