ID: 12213
Mooie verbouwde opel astra 1.6 8V 3D Njoy uit 2004
€2.650,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Mooie verbouwde opel astra 1.6 8V 3D Njoy uit 2004.
De auto is altijd keurig onderhouden bij de garage, Geen enkele beurt heeft hij overgeslagen de distributieriem is bij 105.000 vervangen.
in februari met een klein beurt. Verder heeft deze astra mij nog nooit laten staan,
vanaf de herfst tot de lente gingen mijn keskin velgen naar de zolder en werden deze vervangen door mijn winterbanden.
Zoals je kan zien op de foto zijn er een aantal dingentjes verandert maar wel op een manier dat het als een prima daily ride gebruikt kan worden.
De auto is aan de buitenkant compleet verbouwd en binnen in de nodige dingen
-compleet nieuwe body kit inclusief opc spoiler
-schroefset
-keskin 17inch velgen
-custom uitlaatsysteem
-devil aice koplampen met xenon
-led achterlichten
-haaienvin op het dak
-nieuwe gril
-sport filter
-middenconsole strak gemaakt en in kleur van de auto gespoten
-pioneer spieker voor en achter 180 en 360 watt
-versterker 4 kanaals 1300 watt inclusief aansluiting supwoofer
-
ik heb een dubbelen bodem gemaakt zodat de kofferbak optimaal gebruikt kan worden zonder last te hebben van de versterker.
daarnaast is de hoedenplank simpel lost in klikken zodat hij makkelijk uitneembaar is.
de voorbumper is speciaal vermaakt zodat de kenteken plaat ervoor zweeft en makkelijk los te halen is bij een meeting zodat je een strakke bumper hebt.
Verder is de auto van alle gemakken voorzien waaronder
-boordcomputer
-airco
-cruise control
-elektrische spiegels
-elektrische ramen
de apk is geldig tot 15-09-2018 de prijs is inclusief winterbanden 15inch dit zijn de standaard velgen die er onder zaten.
met de auto is gewoon normaal over drempels dus hoeft niet schuin of scheef te rijden om over een drempel tekomen
AUTO STAAT NU OP WINTER VELGEN SPORTVELGEN NETJES OPGEBORGEN
Voor 2650 euro heeft u een mooie en zeer betrouwbaren auto of doe fatsoendelijk tegen bod km stand is 113149 auto word wel nog mee gereden
De auto is altijd keurig onderhouden bij de garage, Geen enkele beurt heeft hij overgeslagen de distributieriem is bij 105.000 vervangen.
in februari met een klein beurt. Verder heeft deze astra mij nog nooit laten staan,
vanaf de herfst tot de lente gingen mijn keskin velgen naar de zolder en werden deze vervangen door mijn winterbanden.
Zoals je kan zien op de foto zijn er een aantal dingentjes verandert maar wel op een manier dat het als een prima daily ride gebruikt kan worden.
De auto is aan de buitenkant compleet verbouwd en binnen in de nodige dingen
-compleet nieuwe body kit inclusief opc spoiler
-schroefset
-keskin 17inch velgen
-custom uitlaatsysteem
-devil aice koplampen met xenon
-led achterlichten
-haaienvin op het dak
-nieuwe gril
-sport filter
-middenconsole strak gemaakt en in kleur van de auto gespoten
-pioneer spieker voor en achter 180 en 360 watt
-versterker 4 kanaals 1300 watt inclusief aansluiting supwoofer
-
ik heb een dubbelen bodem gemaakt zodat de kofferbak optimaal gebruikt kan worden zonder last te hebben van de versterker.
daarnaast is de hoedenplank simpel lost in klikken zodat hij makkelijk uitneembaar is.
de voorbumper is speciaal vermaakt zodat de kenteken plaat ervoor zweeft en makkelijk los te halen is bij een meeting zodat je een strakke bumper hebt.
Verder is de auto van alle gemakken voorzien waaronder
-boordcomputer
-airco
-cruise control
-elektrische spiegels
-elektrische ramen
de apk is geldig tot 15-09-2018 de prijs is inclusief winterbanden 15inch dit zijn de standaard velgen die er onder zaten.
met de auto is gewoon normaal over drempels dus hoeft niet schuin of scheef te rijden om over een drempel tekomen
AUTO STAAT NU OP WINTER VELGEN SPORTVELGEN NETJES OPGEBORGEN
Voor 2650 euro heeft u een mooie en zeer betrouwbaren auto of doe fatsoendelijk tegen bod km stand is 113149 auto word wel nog mee gereden