ID: 10543
Advertentie ID: #10543 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Klantadviseur polis | Rotterdam | Fulltime
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Allianz presteert bovengemiddeld vergeleken met de Nederlandse markt voor financiële dienstverlening en die voorsprong willen we vasthouden. Winstgevende groei is ons doel. Dat willen wij bereiken door ons te positioneren als de meest efficiënte aanbieder die topkwaliteit levert en daardoor klanten vanzelfsprekend aan zich bindt. Wij onderscheiden ons met innovatieve producten en diensten en zorgen dat de klant hierover altijd kan beschikken door creatief om te gaan met distributie. Professionele, gedreven medewerkers zijn voor Allianz Nederland een voorwaarde om de strategie te kunnen uitvoeren. Medewerkers krijgen veel verantwoordelijkheid en worden uitgedaagd die met beide handen aan te pakken en zich te blijven ontwikkelen.
Functieomschrijving
Jij bent verantwoordelijk voor de afhandeling van klantcontacten, zowel call als non-call. Je handelt snel, efficiënt en klantvriendelijk. Je hebt contact met tussenpersonen en eindklanten, maar ook interne klanten. Je accepteert en muteert particuliere schade verzekeringen op klantgerichte wijze effectief en efficiënt, binnen de voor de functie geldende limieten. Je ziet het als een uitdaging om met de veranderende, steeds kritisch wordende klant om te gaan en deze optimaal op verassende wijze service te verlenen. Je werkt samen met jouw teamleden aan een optimale klant loyaliteit en rendement voor de organisatie.
Functie-eisen
Draagt zorg voor de kwalitatief goede verwerking van de polis administratie binnen de gestelde kaders;
Signaleert knelpunten en incidenten (zoals bovengemiddeld schadeverloop) en stemt deze af met een deskundig collega (acceptant) en/of de leidinggevende;
Staat klanten en collega's op een correcte en kundige wijze te woord; is in staat de juiste informatie te achterhalen;
Beantwoordt binnenkomend telefoonverkeer op een snelle, efficiënte en klantvriendelijke wijze;
Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van een uitmuntende klantbeleving;
Je stimuleert en realiseert cross-selling activiteiten en weet dit naadloos aan te sluiten op de klantbehoefte.
Arbeidsvoorwaarden
Een salaris van €13,00 ,- bruto per uur
Een mooie uitdaging voor langere tijd, in het hartje van Rotterdam
Een goede werksfeer; je werkt met allemaal gemotiveerde collega's
Werktijden tussen 08:00 en 19:00
Allianz presteert bovengemiddeld vergeleken met de Nederlandse markt voor financiële dienstverlening en die voorsprong willen we vasthouden. Winstgevende groei is ons doel. Dat willen wij bereiken door ons te positioneren als de meest efficiënte aanbieder die topkwaliteit levert en daardoor klanten vanzelfsprekend aan zich bindt. Wij onderscheiden ons met innovatieve producten en diensten en zorgen dat de klant hierover altijd kan beschikken door creatief om te gaan met distributie. Professionele, gedreven medewerkers zijn voor Allianz Nederland een voorwaarde om de strategie te kunnen uitvoeren. Medewerkers krijgen veel verantwoordelijkheid en worden uitgedaagd die met beide handen aan te pakken en zich te blijven ontwikkelen.
Functieomschrijving
Jij bent verantwoordelijk voor de afhandeling van klantcontacten, zowel call als non-call. Je handelt snel, efficiënt en klantvriendelijk. Je hebt contact met tussenpersonen en eindklanten, maar ook interne klanten. Je accepteert en muteert particuliere schade verzekeringen op klantgerichte wijze effectief en efficiënt, binnen de voor de functie geldende limieten. Je ziet het als een uitdaging om met de veranderende, steeds kritisch wordende klant om te gaan en deze optimaal op verassende wijze service te verlenen. Je werkt samen met jouw teamleden aan een optimale klant loyaliteit en rendement voor de organisatie.
Functie-eisen
Draagt zorg voor de kwalitatief goede verwerking van de polis administratie binnen de gestelde kaders;
Signaleert knelpunten en incidenten (zoals bovengemiddeld schadeverloop) en stemt deze af met een deskundig collega (acceptant) en/of de leidinggevende;
Staat klanten en collega's op een correcte en kundige wijze te woord; is in staat de juiste informatie te achterhalen;
Beantwoordt binnenkomend telefoonverkeer op een snelle, efficiënte en klantvriendelijke wijze;
Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van een uitmuntende klantbeleving;
Je stimuleert en realiseert cross-selling activiteiten en weet dit naadloos aan te sluiten op de klantbehoefte.
Arbeidsvoorwaarden
Een salaris van €13,00 ,- bruto per uur
Een mooie uitdaging voor langere tijd, in het hartje van Rotterdam
Een goede werksfeer; je werkt met allemaal gemotiveerde collega's
Werktijden tussen 08:00 en 19:00