ID: 10493
Advertentie ID: #10493 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Yamaha Neos 4T
€650,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Deze zwarte Yamaha Neos 4T uit 2009 is een erg zuinige en sportieve scooter. Hij staat bekend om zijn degelijkheid en betrouwbaarheid. Dat is bij deze ook zeker het geval.
Hij heeft een 4 takt motor waarmee een verbruik van 1:45 gemakkelijk gehaald wordt.
Dit alles met een snelheid van 60 km/h, soms ook wel 62 km/h.
Dit is een gedoogde snelheid, hij heeft immers al twee keer op de rollenbank moeten staan tijdens een standaard controle. Dit was absoluut geen probleem.
Vorig jaar is er groot onderhoud gepleegd bij de dealer:
Nieuwe koppakking, nieuwe all-weather banden, nieuwe accu, nieuwe olie, nieuwe koelvloeistof.
Hij is altijd dealer onderhouden, en daarmee ook in perfecte staat. De rekeningen zijn nog aanwezig.
Er zit ook een wind/regenscherm bij, dat gemakkelijk erop en eraf kan. In de winter is het erg praktisch tegen de kou en de regen. Zie ook op de fotos.
De kilometerstand is 45000 km.
Hij wordt verkocht omdat ik hem simpelweg niet meer gebruik, maar ik heb er altijd heel veel plezier aan gehad. Je bent welkom om een proefrit te komen maken!
Eventueel met zwarte jet-helm erbij voor €40 extra, maar die moet maar net passen.
Hij heeft een 4 takt motor waarmee een verbruik van 1:45 gemakkelijk gehaald wordt.
Dit alles met een snelheid van 60 km/h, soms ook wel 62 km/h.
Dit is een gedoogde snelheid, hij heeft immers al twee keer op de rollenbank moeten staan tijdens een standaard controle. Dit was absoluut geen probleem.
Vorig jaar is er groot onderhoud gepleegd bij de dealer:
Nieuwe koppakking, nieuwe all-weather banden, nieuwe accu, nieuwe olie, nieuwe koelvloeistof.
Hij is altijd dealer onderhouden, en daarmee ook in perfecte staat. De rekeningen zijn nog aanwezig.
Er zit ook een wind/regenscherm bij, dat gemakkelijk erop en eraf kan. In de winter is het erg praktisch tegen de kou en de regen. Zie ook op de fotos.
De kilometerstand is 45000 km.
Hij wordt verkocht omdat ik hem simpelweg niet meer gebruik, maar ik heb er altijd heel veel plezier aan gehad. Je bent welkom om een proefrit te komen maken!
Eventueel met zwarte jet-helm erbij voor €40 extra, maar die moet maar net passen.