ID: 53537
Omschrijving
Ik verkoop mijn Vespa lx 50 omdat ik graag een blauw kenteken wil gaan rijden. Scooter rijd prima ik ben de 2e eigenaar ervan. De scooter heeft 12xxx gelopen is pas geleden helemaal na gekeken. Achterband is aan vervanging toe. De scooter heeft valschade door de de storm is die omgevallen en helaas beetje beschadigd.
Wilt u nog meer weten of heeft u interesse stuur gerust een bericht.
Wilt u nog meer weten of heeft u interesse stuur gerust een bericht.