ID: 13678
Opel Astra G-van 1.7 TD 1999
€995,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Opel Astra grijs kenteken
Super betrouwbare auto en bijtellings vriendelijk !!
Wij hebben inmiddels weer een andere Opel bedrijfswagen die 3 jaar jonger is.
Altijd met plezier in de Astra gereden.
Ziet er sportief uit met de 16" lichtmetalen wielen en meegespoten bumpers en spiegels.
Afgelopen keuring zijn er nieuwe koplampen in geplaatst zodat de auto weer 'fris' uit de ogen kijkt.
Lekkere sportstoelen.
Kent inmiddels wel een paar roestplekjes bij de spatborden ( zie laatste foto's), zoals de meeste Astra's van vergelijkbare bouwjaren.
Afgelopen 2 jaar zijn er o.a. de volgende onderdelen vervangen:
Achterdemper uitlaat
Remleidingen
Startmotor
Accu
Gloeibougies
Aandrijfas
Kilometerstand 291:000 km.
Wordt nog wel mee gereden.
Merk de laatste maanden wel dat de auto steeds iets koel vloeistof verliest.
Misschien ergens een lekje?
Dashboard is omgebouwd naar 2-din.
Exclusief multimedia systeem, die nemen we mee naar onze nieuwe auto.
Dus die verkoop ik niet mee !!
Altijd netjes met de auto omgegaan.
Wie wordt de nieuwe eigenaar?
Super betrouwbare auto en bijtellings vriendelijk !!
Wij hebben inmiddels weer een andere Opel bedrijfswagen die 3 jaar jonger is.
Altijd met plezier in de Astra gereden.
Ziet er sportief uit met de 16" lichtmetalen wielen en meegespoten bumpers en spiegels.
Afgelopen keuring zijn er nieuwe koplampen in geplaatst zodat de auto weer 'fris' uit de ogen kijkt.
Lekkere sportstoelen.
Kent inmiddels wel een paar roestplekjes bij de spatborden ( zie laatste foto's), zoals de meeste Astra's van vergelijkbare bouwjaren.
Afgelopen 2 jaar zijn er o.a. de volgende onderdelen vervangen:
Achterdemper uitlaat
Remleidingen
Startmotor
Accu
Gloeibougies
Aandrijfas
Kilometerstand 291:000 km.
Wordt nog wel mee gereden.
Merk de laatste maanden wel dat de auto steeds iets koel vloeistof verliest.
Misschien ergens een lekje?
Dashboard is omgebouwd naar 2-din.
Exclusief multimedia systeem, die nemen we mee naar onze nieuwe auto.
Dus die verkoop ik niet mee !!
Altijd netjes met de auto omgegaan.
Wie wordt de nieuwe eigenaar?