De gratis Advertentie site van Groningen en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Groningen en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Motoren
  3. Quads en Trikes
ID: 13841

Kawasaki 700cc quad beest! Watercooled! NL Kenteken!

€3.999,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

BOER
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving

Let op let op niet voor beginners!!!!


Tekoop
Een mooie Kawasaki 700cc quad
Geen Chinese troep maar echt goed en zwaar kwaliteit!
Onverwoestbaar!
Foto's spreken voorzich
Geen helmplicht door zijn heupgordel
Trekt in de eerste versnellingen gewoon omhoog
Topsnelheid van 150km!
En geloof mij dat is op.een quad heel.snel
Dit is een ding om lekker mee te toeren of crossen door.de bossen of.springen wat jij.wilt
Hij kan.alles aan.en trekt werkelijk overal doorheen of omhoog
Zit een kenteken op van een 200cc quad
Uiteraard is ook op het frame van de Kawasaki alles aangepast incl framenummer 
Dus geen zorgen maar lekker rijden
Voorzien van nieuwe zuiger en distributieriem
En rivisie van alle pakkingen
5 uur oud
Nieuwe olie
2 sleutels
Ketting tandwielen in goede staat
Verlichting werken allemaal
Nieuwe led knipperlichten opgebouwd (nog niet aan toe gekomen aan te sluiten)
Zo.rijd ik al jaren!
Quad hoeft niet weg geniet er zelf nog van met mooi weer
Het is werkelijk altijd 1 druk.op de knop en starten!
Voor vragen even bellen vergeet vast iets
Koopjesjagers en testpiloten hoeven niet te reageren !
Testrit is mogelijk tegen betaling van mijn  prijs
Nogmaals dit is geen Chinees quad maar een bloedsnelle Kawasaki 700
Beller is sneller
Groetjes J Boersma

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy