ID: 6194
Maserati Coupé 4.2 Cambiocorsa (bj 2003, automaat)
€29.950,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
De Nederlandse sportwagen-scéne wordt gedomineerd door een zeker Duits merk wat ook wij, zoals u weet, zeer hoog hebben zitten. Dit vooral om het roemrijke verleden en de bouwkwaliteit van de gemiddelde...
Maserati Coupé 4.2 Cambiocorsa
Algemene gegevens
Tellerstand: 29.101 km
Carrosserievorm: Coupé
Aantal deuren: 2
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: jun 2003
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Kleur: Zilver metallic
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: Leder
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Technische gegevens
Motorinhoud: 4.244 cc
Aantal cilinders: 8
Vermogen: 288 kW (392 PK)
Topsnelheid: 285 km/u
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Wielbasis: 266 cm
Ledig gewicht: 1.680 kg
Functionaliteit
Aantal zitplaatsen: 4
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: geen
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Exterieur
Infotainment
Interieur
Veiligheid
Overige
De Nederlandse sportwagen-scéne wordt gedomineerd door een zeker Duits merk wat ook wij, zoals u weet, zeer hoog hebben zitten. Dit vooral om het roemrijke verleden en de bouwkwaliteit van de gemiddelde luchtgekoelde sportwagen. Toch vraag ik me als liefhebber van Italiaanse exoten regelmatig af waarom dit zo is. Waarom worden onze ogen op de openbare weg niet wat vaker gestreeld door de lijnen van Italiaanse schonen waar een klinische Duitser nimmer tegen op kan? Het onbekend zijn mét vermoedelijk, onbekend maakt immers onbemind. Kroegpraatjes als 'die gaat stuk' en 'de onderhoudskosten zijn extreem' hoor ik vaker en alleen van mensen die zelf geen Italiaan van naam in de garage hebben. Terwijl de gemiddelde Duitser gebouwd na 1997 zeker niet foutloos is mag men de moderne Ferrari of Maserati niet koppelen aan de bouwkwaliteit van een Fiat Uno. De Noord-Italiaanse autofabrikanten van naam kijken al langer jaloers naar de verkoopprestaties van de Duitsers en de Italiaanse trots maakt dat de kwaliteit de afgelopen vijftien jaar met sprongen verbeterd is. De liefhebber weet daarbij wel dat goed warmrijden en respectvol behandelen voorwaarden zijn voor een lang sportwagenleven. En dan dit; kijk eens wat u kunt rijden voor pak 'm beet dertig mille? Een op zakelijke gronden weloverwogen Ferdinand of een stijlvolle Maserati met een motorgeluid wat in een Engels onderzoek door vrouwen als het meest sexy motorgeluid werd aangemerkt? En laat uw oog dan nog eens vallen op het prachtige interieur zoals deze Coupe dat biedt. De details in de klokken, twee op elkaar afgestemde leer-kleuren, het traditioneel centraal geplaatste tijdklokje en de V-vorm van het dashboard. Daar ligt zoveel emotie in, wie plaatsneemt vergeet dat 'Nederlandse calculeren' en geniet. Meestal haalt men een sportauto niet veel vaker dan in het weekend van stal dus veel kilometers maakt u er niet mee, laat dat dan wel de mooist denkbare kilometers zijn. Geniet vooral niet met mate van uw Maserati. Betaalbaar onderhoud doen wij overigens ook voor u. Zie voor een uitgebreide beschrijving en meer dan 100 foto's onze website witmerodijk.nl of gebruik de volgende link; http:/ /witmerodijk.nl/te-koop/maserati-4200-gt-coupe-2003/359
-
Maserati Coupé 4.2 Cambiocorsa
Algemene gegevens
Tellerstand: 29.101 km
Carrosserievorm: Coupé
Aantal deuren: 2
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: jun 2003
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Kleur: Zilver metallic
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: Leder
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Technische gegevens
Motorinhoud: 4.244 cc
Aantal cilinders: 8
Vermogen: 288 kW (392 PK)
Topsnelheid: 285 km/u
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Wielbasis: 266 cm
Ledig gewicht: 1.680 kg
Functionaliteit
Aantal zitplaatsen: 4
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: geen
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Exterieur
- Lichtmetalen velgen 18"
Infotainment
- Audioinstallatie met cd-speler
Interieur
- Boordcomputer
- Electronic climate controle
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Lederen bekleding
Veiligheid
- Airbag(s) side voor
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Anti Blokkeer Systeem
Overige
- Anti doorSlip Regeling
- Elektronische remkrachtverdeling
De Nederlandse sportwagen-scéne wordt gedomineerd door een zeker Duits merk wat ook wij, zoals u weet, zeer hoog hebben zitten. Dit vooral om het roemrijke verleden en de bouwkwaliteit van de gemiddelde luchtgekoelde sportwagen. Toch vraag ik me als liefhebber van Italiaanse exoten regelmatig af waarom dit zo is. Waarom worden onze ogen op de openbare weg niet wat vaker gestreeld door de lijnen van Italiaanse schonen waar een klinische Duitser nimmer tegen op kan? Het onbekend zijn mét vermoedelijk, onbekend maakt immers onbemind. Kroegpraatjes als 'die gaat stuk' en 'de onderhoudskosten zijn extreem' hoor ik vaker en alleen van mensen die zelf geen Italiaan van naam in de garage hebben. Terwijl de gemiddelde Duitser gebouwd na 1997 zeker niet foutloos is mag men de moderne Ferrari of Maserati niet koppelen aan de bouwkwaliteit van een Fiat Uno. De Noord-Italiaanse autofabrikanten van naam kijken al langer jaloers naar de verkoopprestaties van de Duitsers en de Italiaanse trots maakt dat de kwaliteit de afgelopen vijftien jaar met sprongen verbeterd is. De liefhebber weet daarbij wel dat goed warmrijden en respectvol behandelen voorwaarden zijn voor een lang sportwagenleven. En dan dit; kijk eens wat u kunt rijden voor pak 'm beet dertig mille? Een op zakelijke gronden weloverwogen Ferdinand of een stijlvolle Maserati met een motorgeluid wat in een Engels onderzoek door vrouwen als het meest sexy motorgeluid werd aangemerkt? En laat uw oog dan nog eens vallen op het prachtige interieur zoals deze Coupe dat biedt. De details in de klokken, twee op elkaar afgestemde leer-kleuren, het traditioneel centraal geplaatste tijdklokje en de V-vorm van het dashboard. Daar ligt zoveel emotie in, wie plaatsneemt vergeet dat 'Nederlandse calculeren' en geniet. Meestal haalt men een sportauto niet veel vaker dan in het weekend van stal dus veel kilometers maakt u er niet mee, laat dat dan wel de mooist denkbare kilometers zijn. Geniet vooral niet met mate van uw Maserati. Betaalbaar onderhoud doen wij overigens ook voor u. Zie voor een uitgebreide beschrijving en meer dan 100 foto's onze website witmerodijk.nl of gebruik de volgende link; http:/ /witmerodijk.nl/te-koop/maserati-4200-gt-coupe-2003/359
-